Intuicyjny program do komunikacji z klientami. Podnieś sprzedaż i lojalność!
REDLINK to platforma umożliwiająca wysyłkę zautomatyzowanych oraz w pełni spersonalizowanych
wiadomości E-MAIL, SMS i PUSH, z której korzysta już ponad 1600 klientów. Wyróżnia nas:
INTUICYJNOŚĆ ROZWIĄZAŃ
Działaj szybko, dzięki przyjaznemu interfejsowi i wielu pomocnym funkcjonalnościom.
WYSOKA WYDAJNOŚĆ
Działaj efektywnie, dzięki umowom ze wszystkimi operatorami i rozbudowanej infrastrukturze.
ŁATWOŚĆ INTEGRACJI
Działaj sprawnie, dzięki prostemu interfejsowi API, które umożliwia dowolną integrację.
CECHY PLATFORMY REDLINK
Systematycznie zwiększaj efektywność swojej komunikacji E-MAIL, SMS i PUSH
DOSTARCZALNOŚĆ
Posiadamy umowy z największymi polskimi providerami pocztowymi.
PRZEPUSTOWOŚĆ
Dedykowana infrastruktura gwarantuje najszybszą wysyłkę kampanii w Polsce.
REPUTACJA
Nasze adresy IP posiadają najwyższą reputację u operatorów pocztowych.
MARKETING AUTOMATION
Realizuj zautomatyzowane i efektywne kampanie komunikacyjne.
OPERATORZY
Współpraca z Orange, T-Mobile, Plus, Play zapewniając wysoką jakość usług.
SZYBKOŚĆ WYSYŁKI
Nasza nowoczesna infrastruktura zapewnia najwyższą przepustowość.
SKUTECZNOŚĆ
Posiadamy możliwość stałego zwiększania efektów kampanii.
KOMPLEKSOWOŚĆ
Wiele dodatkowych funkcjonalności (np. SMS PRO, skrócone linki czy kreator).
OPINIE NASZYCH KLIENTÓW
Zdecydowaliśmy się na współpracę z REDLINK, ponieważ zależało nam na najwyższym poziomie bezpieczeństwa naszych wysyłek SMS. Rozwiązaniem było wdrożenie serwera SFTP, który pozwolił nam na błyskawiczną wysyłkę zleceń kampanii SMS do (BOK) Biura Obsługi Klienta.
Podjęliśmy współpracę z usługą REDLINK, ponieważ szukaliśmy narzędzia, które pomoże nam sprawnie wdrożyć SMS short code, czyli rozwiązanie do komunikacji dwustronnej. Zaletą wykorzystania tego kanału, była szybkość wysyłek oraz gwarancja dostarczenia wiadomości do użytkowników w błyskawicznym tempie.
Platforma REDLINK zapewniła nam wysoką efektywność oraz bezpieczeństwo podczas realizacji kampanii SMS. Pomocny był tutaj system, który zintegrowany jest ze wszystkimi operatorami GSM w Polsce. Rozbudowana infrastruktura REDLINK pozwoliła nam także na realizacje kampanii 24/7.
Chcemy wyrazić ogromne zadowolenie z jakości usług oferowanych przez usługę REDLINK. Dzięki indywidualnemu podejściu do naszych potrzeb mogliśmy skorzystać z gotowych rozwiązań, a także tych szytych na miarę, co w przypadku tak dużej organizacji jak nasza stanowi ogromne ułatwienie.
Współpraca z REDLINK umożliwiła naszej firmie bezpieczną i skuteczną wysyłkę komunikatów SMS. Zapewniono nam szczegółową analitykę realizowanych kampanii oraz doskonałą obsługę Klienta. Doceniamy proaktywne oraz profesjonalne podejście zespołu REDLINK do naszych potrzeb.
Wybierając dostawcę platformy, kierowaliśmy się głównie bezpieczeństwem komunikacji i stabilnością infrastruktury. To zapewnie nam REDLINK, nieustannie dbając o ciągłość wysyłek SMS i wysoką wydajność kampanii. Cenimy sobie również szybki support zarówno po stronie BOK jak i IT.
REDLINK to nasz sprawdzony Partner w zakresie wielokanałowej komunikacji z Klientem. Ich rozwiązania cechuje wysoka jakość działania, szybkość w realizacji wysyłek oraz intuicyjny interfejs do raportowania skuteczności zleconych kampanii.
Szukaliśmy sprawdzonego na polskim rynku narzędzia, który pomógłby nam prowadzić efektywną komunikację dwukierunkową. Zespół REDLINK zaimplementował nam Numer Dostępowy Indywidualny SMS (NDI) - usługę, wykorzystywaną do prowadzenia badań satysfakcji klienta.
Z Redlinka korzystamy nieustannie od 2011 roku do obsługi kampanii SMS. Narzędzie cechuje wysoka jakość działania, wyróżnia się szybkością realizacji wysyłek, wysokim poziomem dostarczalności i dostępem do polskiej infrastruktury GSM. Za wysoką jakością idzie również najkorzystniejsza oferta biznesowa.
Przyjemny i intuicyjny interfejs, mnogość dostępnych funkcji, niezawodność działania, a w razie jakichkolwiek problemów - znakomity, rzetelny, pomocny i reagujący natychmiast dział wsparcia klienta. Polecamy!
Na współpracę z Redlink zdecydowaliśmy się, ponieważ stawiamy na proste i skuteczne rozwiązania. Narzędzie jest proste w konfiguracji, a dzięki szczegółowej sekcji raportów dokładnie znamy wyniki każdej kampanii i możemy je stale optymalizować. Odpowiada dokładnie naszym potrzebom.
O NAS
Tworzymy zespół specjalistów, który gwarantuje sukces Twoich kampanii!
REDLINK to zespół zaangażowanych specjalistów, którzy każdego dnia dbają o realizację Twoich celów wizerunkowych, marketingowych i tych sprzedażowych. Wyróżnia nas:
- indywidualne podejście
- łatwa integracja API
- model SaaS
- dzielenie się know-how
- dopasowanie do Twoich potrzeb
- miesięczny okres wypowiedzenia
- przejrzyste zasady współpracy
- wsparcie zaangażowanego zespołu
- pasja w działaniu
- nieustanny rozwój
Komunikacja omnichannel – co warto wiedzieć o komunikacji wielokanałowej?
Nieustanny rozwój technologiczny, a także zmieniające się potrzeby konsumentów spowodowały konieczność wypracowania nowych narzędzi, które wykorzystują zdywersyfikowane punkty styku konsumenta z marką. W efekcie powstała platforma do komunikacji wielokanałowej (omnichannel). Do najważniejszych korzyści związanych z jej wdrożeniem zalicza się:
- wzrost klientów zadowolonych z jakości obsługi (customer experience),
- łatwiejszą personalizację komunikacji z klientem, zwiększenie zaangażowania konsumentów (Omnichannel Customer Engagement) i współczynnika konwersji,
- zwiększenie rozpoznawalności firmy na rynku.
Głównym celem komunikacji multichannel jest maksymalizacja wydajności każdego oferowanego kanału, tj. dostosowanie go specjalnie do potrzeb odpowiedniej grupy docelowej. W rezultacie klienci mogą wybrać preferowany kanał komunikacji, aby dowiedzieć się więcej o ofercie marki, zamawiać towary i wygodnie komunikować się z firmą.
Komunikacja wielokanałowa w e-commerce
E-commerce jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się rynków, dlatego firmy chcące zdobyć przewagę konkurencyjną i utrzymać lojalność klientów, muszą wdrażać nowoczesne rozwiązania z zakresu komunikacji wielokanałowej, UX (User Experience) oraz marketingu. Łączenie kanałów komunikacji w kontakcie z klientem pozwala wychodzić naprzeciw potrzebom konsumentów poprzez indywidualne personalizowanie komunikatów.
Komunikacja wielokanałowa to najszybszy i najskuteczniejszy sposób na wyeliminowanie nieładu w kwestii doświadczenia użytkownika. Działanie komunikacji wielokanałowej można zaobserwować na przykładzie zakupu towaru w sklepie internetowym: coraz więcej osób wyszukuje informacji o danym produkcie na laptopie, a następnie finalizuje transakcję za pośrednictwem smartfonów. Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje mailowe potwierdzenie finalizacji transakcji z potwierdzeniem zapłaty. Kolejnym krokiem komunikacji omnichannel w procesie zakupowy jest przesłanie przez aplikacje powiadomienia push, informującego o rozpoczęciu procesu wysyłki. Ostatni etap, stanowi wiadomość SMS z podziękowaniem za złożenie zamówienia oraz dodatkowe informacje na temat dostarczenia przesyłki.
W założeniu komunikacji wielokanałowej konsument może otrzymać informacje za pomocą różnorodnych kanałów, takich jak: SMS, MMS, E-mail, Mobile Push.
Zwiększ swoją bazę klientów i obniż koszty ich pozyskiwania
Połączenie różnych kanałów komunikacji pozwala zbudować świadomość marki i dotrzeć do ściśle określonej grupy klientów, a także zagwarantować im stały i równomierny dostęp do usług. Konsument informowany jest o nowościach i promocjach za pośrednictwem SMS-a, e-maila (newsletter) lub powiadomienia push w aplikacji. W szerszej perspektywie wszystko to przekłada się na zwiększenie sprzedaży oraz wzrost zadowolenia kupujących.
W przypadku niektórych branż, produktów i firm szczególnie ważne jest zadbanie o wielokanałową komunikację. Małe i średnie firmy, którym brakuje technicznych możliwości do stworzenia scentralizowanej bazy danych klientów, powinny realizować przynajmniej jedną strategię wielokanałową – absolutnym minimum jest połączenie handlu stacjonarnego i sklepu internetowego oraz połączenie komunikacji online z potencjalnymi klientami.
Platforma do komunikacji wielokanałowej REDLINK
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem komunikacji wielokanałowej w swojej firmie, skorzystaj z nowoczesnych rozwiązań CPaaS (Communications Platform-as-a-Service) oferowanych przez REDLINK. Dzięki naszej platformie do komunikacji wielokanałowej możesz mieć wpływ na poprawę komunikacji z klientem, dzięki czemu zyskasz przewagę nad konkurencją.
Platforma do komunikacji wielokanałowej REDLINK oparta jest na technologii cloud/ chmurze danych i oferuje wiele dodatkowych funkcjonalności. Za sprawą prostego interfejsu API możesz dowolnie integrować usługi ze swoim oprogramowaniem – to oszczędność czasu, infrastruktury oraz zasobów ludzkich. Spersonalizowane rozwiązanie pozwala na komunikację z klientem w czasie rzeczywistym przy wykorzystaniu jednego lub większej liczby kanałów jednocześnie w oparciu o ten sam zestaw informacji. W ten sposób komunikacja jest spójna, uporządkowana i przejrzysta.
Platforma CPaaS do komunikacji wielokanałowej z Twoimi Klientami łączy następujące metody komunikacji:
Kampanie SMS i e-mail marketing
Jednym z ważniejszych elementów w tworzeniu systemu omnichannel są listy e-mailingowe. Platforma do komunikacji wielokanałowej REDLINK daje szerokie możliwości analizy danych, na podstawie których można przeprowadzić skuteczną kampanię mailingową opartą na spersonalizowanych komunikatach (o ile użytkownik wyraził zgodę na komunikację marketingową). W ramach usług CPaaS otrzymujesz intuicyjną platformę, czyli program do rozsyłania mailingu, w tym cold maili, mass maili, newsletterów czy wiadomości transakcyjnych i promocyjnych.
Przekonaj się, że dobra kampania mailingowa nie wymaga kosztownych rozwiązań: w naszym oprogramowaniu opartym na chmurze można ją skutecznie obsługiwać na laptopie, smartfonie czy tablecie, zachowując prywatność list mailingowych. Platforma REDLINK umożliwia także zintegrowanie i skonfigurowanie kanału SMS do rozsyłania zautomatyzowanych wiadomości tekstowych, używając publicznych interfejsów API.
Marketing wielokanałowy – wejdź na wyższy poziom komunikacji
Cyfrowa ścieżka do zakupu nie ma charakteru liniowego, dlatego marketing wielokanałowy opiera się na bardziej kompleksowym podejściu do konsumenta – jego celem jest wypracowanie spójnej komunikacji, aby dotrzeć do klientów na każdym etapie lejka sprzedażowego. Przy pomocy naszej platformy stworzysz komunikaty o spójnym przekazie, które będą dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań klientów.
Model komunikacji omnichannel przynosi jednak dużo więcej wymiernych korzyści. Przemyślana strategia oparta o wielokanałową komunikację pomoże Twojej firmie:
- rozwinąć swoją rozpoznawalność na rynku,
- zwiększyć lojalność wśród klientów dzięki strategii nastawionej na wielokanałowy kontakt z konsumentem,
- zwiększyć wskaźnik ROI,
- zaoszczędzić czas i pieniądze związane z zakupem kilku oddzielnych platform do obsługi klienta.
Jeśli jesteś zainteresowany wdrożeniem komunikacji wielokanałowej w swojej firmie, już teraz zapoznaj się z naszą ofertą i odkryj wszystkie zalety stojące za przemyślaną i spójną strategią marketingową we współpracy z platformą Redlink.